​​
Actueel

Whitepaper buitenlandpromotie via online kanalen

Online zakendoen in het buitenland is goed mogelijk en biedt zelfs kansen, zo heeft het afgelopen coronajaar laten zien. Maar toch kan online contact de fysieke ontmoeting nooit helemaal vervangen. Die algemene conclusie valt te trekken uit de discussie in de eerste editie van Creative Holland Live, op 15 januari 2021. De belangrijkste punten uit dit netwerkgesprek met vier vertegenwoordigers van de creatieve industrie zijn nu vastgelegd in de whitepaper Online internationaal zakendoen.

In de eerste editie sprak moderator Dionne Verwey, onder meer gids van Oerol online en theatermaker, met Ingrid van der Wacht (Dutch Design Foundation / BEDA), Derk de Geus (Paladin Studios / Dutch Games Association), Marjan Straathof (Dept Agency) en Budi Voogt (Heroic Music Group / Music Manager Forum). CH Live #1 sloot af met de officiële presentatie van de International Support Index, de online wegwijzer naar subsidie- en andere steunregelingen voor creatieve ondernemers die over de grens zaken willen doen.